روغن آرگان مو و پوست یاری کاملا طبیعی YARI 100٪ Argan Hair Oil Natural

قیمت از طریق پیامک

اتمام موجودی محصول

قیمت ها همیشه به روز هستند، با خیال راحت خرید کنید.

  • نوع محصول: اصلی

  • حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین های عالی برای تغذیه مو و پوست سر.
  • ترمیم و درمان عالی موها به واسطه مواد مغذی موجود در روغن.
  • روغن آرگان عاری از همه مواد شیمیایی سمی و سمی است.
  • محافظت موها دربرابر صدمات ناشی از گرما.
  • ترکیبی عالی از مواد ضد باکتری و ضد قارچ.
  • جلوگیری از دوشاخه شدن ( موخوره) موها.
  • کوتیکول موها را محافظت و تغذیه می کند.
  • ترمیم موهای شکسته و آسیب دیده.
شناسه محصول: 8717931602389 دسته: ,

قیمت از طریق پیامک

در صورت ثبت سفارش قبل از ۹ صبح، همان روز ارسال خواهد شد و حتی الامکان طی دو تا سه روز کاری ارسال می شود.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل خواهد شد.

فروشگاه خوش آرا با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در فروش کالاهای اورجینال در جنوب کشور و پخش به صورت عمده، تمام محصولات را با ضمانت اصل بودن به مشتریان محترم تقدیم می کند.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه باید به صورت پرداخت اینترنتی یا کارت به کارت پرداخت شود.

بقیه سوالات متداول

روغن آرگان مو و پوست یاری کاملا طبیعی YARI 100٪ Argan Hair Oil Natural

روغن آرگان که اغلب «طلای مایع» نامیده می شود ، یک محصول ارگانیک است که از هسته درخت آرگان، که بومی مراکش است، استخراج می شود.

این ماده بسیار غنی از مواد مغذی مفید از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E است که خواص آن باعث می شود که به ویژه برای مو و پوست مفید باشد، که باعث می شود برای بسیاری از افراد مشهور یک انتخاب آرایشی محبوب باشد.

این فقط برای افراد ثروتمند و مشهور نیست – هر کسی می تواند از مزایای روغن آرگان برای بدن خود بهره مند شود. در اینجا برخی از رایج ترین موارد استفاده از آن ذکر شده است.

مرطوب کننده پوست:

روغن آرگان معمولاً به عنوان مرطوب کننده پوست برای آبرسانی و لطافت پوست استفاده می شود. روغن آرگان با داشتن ویتامین E و اسیدهای چرب بالا، محصولی ایده آل برای تقویت طبیعی پوست است.

به راحتی جذب می شود و چرب و تحریک کننده نیست، که آن را به یک مرطوب کننده طبیعی عالی تبدیل می کند. استفاده از آن در تمام بدن از جمله صورت و گردن آسان است. مانند هر لوسیون صورت و بدن، با استفاده از حرکات ملایم مالش به راحتی چند قطره به پوست خود صاف کنید.

نرم کننده مو:

ثابت شده است که روغن آرگان موها را نرم، ابریشمی و براق می کند. این نرم کننده مو ایده آل است و حتی می تواند به درمان تقسیم موها و ریز شدن موهای وز شده کمک کند. استفاده از روغن آرگان برای حالت دادن به موهای شما بسیار مفید است. این در انواع مختلفی از برنامه ها و محصولات وجود دارد و روش های بسیاری برای استفاده از آن برای نتایج مختلف دارد.

روزانه روی پوست سر ماساژ دهید تا رشد موهای شما ضخیم تر باشد.

یک ظاهر زیبا و براق:

از روغن آرگان به دلیل توانایی از بین بردن موهای زائد و درخشش مو، معمولاً به عنوان ماده ی آرایش نیز استفاده می شود. این باعث کنترل بیشتر موها و درخشش سالم و جذاب به هر مدل مو می شود. این یک مرحله ایده آل برای افزودن به برنامه روزانه شما بعد از سشوار کشیدن است.

چند قطره روغن آرگان را روی کف دست خود بمالید و سپس انگشتان خود را از طریق موهای خود شانه کنید.

ضد پیری:

روغن آرگان نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده موثر عمل می کند، بلکه می تواند درخشش جوانی به پوست بدهد و باعث کاهش دید چین و چروک شود. اثر ضد اکسیدانی آن، روغن آرگان را به یک محصول ایده آل ضد پیری تبدیل می کند. این ماده خاصیت ارتجاعی را بازیابی می کند و پوست را مرطوب و نرم تر می کند. بهترین روش استفاده از روغن آرگان برای برجسته ترین اثرات ضد پیری ماساژ چند قطره به صورت و گردن قبل از خواب است. به عنوان یک مرطوب کننده و ضد حساسیت در همه عمل می کند.

شرایط پوست خشک:

افرادی که از خشکی پوست یا بیماری هایی مانند اگزما رنج می برند که می تواند پوست را خام ، پوسته پوسته و خارش دار کند، از روغن آرگان بی بهره خواهد بود.

ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان برای ترمیم پوست آسیب دیده و تأمین مواد مغذی برای جلوگیری از خشکی و تحریک بیشتر، بسیار عالی است. روغن آرگان همچنین حاوی موادی است که باعث تسکین پوست می شود. استفاده از مقدار کمی روغن به طور مستقیم بر روی پوست مبتلا و ماساژ دادن به آرامی می تواند موجب تسکین و ترمیم شود.

آکنه:

در جایی که بسیاری از روغن ها و مرطوب کننده ها می توانند شرایط پوستی مانند آکنه را تشدید کنند، روغن آرگان در واقع پوست مبتلا را تسکین می دهد و باعث بهبود می شود. آکنه اغلب نتیجه چربی پوست است. از آنجا که روغن آرگان چرب نیست، با تأمین رطوبت طبیعی به تعادل پوست کمک می کند.

روغن آرگان همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به بهبود سلول های آسیب دیده پوست و کاهش التهاب کمک می کند. استفاده از چند قطره روغن آرگان بر روی پوست مبتلا به آکنه پس از تمیز کردن و صاف کردن خشک، ورود رطوبت و مواد مغذی ضروری را به پوست خشک و تمیز وارد می کند.

مالش آرام و دو بار تکرار روزانه می تواند به پاکسازی آکنه خفیف و همچنین متعادل سازی پوست چرب یا خشک کمک کند.

محافظت و بهبودی:

آنتی اکسیدان های موجود در روغن آرگان به طور کلی برای بهبود پوستی که تحریک، ترک خورده، آسیب دیده یا حتی سوخته است مفید هستند. بهتر است به عنوان یک ماده پیشگیرانه برای خشکی یا زخم شدن پوست استفاده شود، اما همچنین می تواند برای تسریع در بهبودی نیز استفاده شود.

از خواص آن می توان به کاهش التهاب، تسکین درد و افزایش سرعت بهبودی اشاره کرد. صاف کردن چند قطره روغن آرگان به پوست زخم یا آسیب دیده به تسریع روند بهبود کمک می کند.

بارداری:

علائم کشش برای بسیاری از خانم های باردار مسئله ساز است، اما روغن آرگان پس از تولد محافظ ایده آل در برابر علائم کشیدگی و افتادگی پوست پوکه است. روغن آرگان به دلیل داشتن ویتامین E خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. روغن آرگان همچنین ایده ای برای نرم، سالم و مرطوب نگه داشتن پوست و مو در دوران بارداری است.

درمان پا، دست و ناخن:

خاصیت نرم کنندگی روغن آرگان برای شکنندگی ناخن ها، خشکی دست ها و پوست های ترک خورده و سفت پا مناسب است. هم پوست را مرطوب و هم نرم می کند، دست و پا را نرم و لطیف می کند و ناخن ها را قوی و سالم می کند. سعی کنید هر شب چند قطره روغن آرگان را در کوتیکول ها، دست ها و پاها ماساژ دهید.

مرطوب کننده لب:

به خصوص در هوای سرد یا خشک، لب ها به راحتی زخم، خشک و ترک می شوند. روغن آرگان بهترین محصول برای اطمینان از لاغر ماندن، نرم و لطیف بودن لب ها است. یک یا دو قطره را به عنوان مومیایی به لبهای خشک بمالید – اما اطمینان حاصل کنید که بیش از حد آن را پاک کنید.

برند

YARI

جنسیت

زنانه, مردانه

کشور سازنده

امریکا

حجم

200 میلی لیتر

ویژگی برجسته

Hair Food غذای مو, آبرسانی, ترمیم کننده, گیاهی VEGAN, محافظت کننده

مناسب

انواع موها, مصرف روزانه, مو های آسیب دیده

نوع محصول

اصلی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن آرگان مو و پوست یاری کاملا طبیعی YARI 100٪ Argan Hair Oil Natural”

با تبریک سال نو، شروع ارسال سفارشات جدید از ۱۴ فروردین خواهد بود.
+