سرم روشن کننده و ضد لک مدل ایون بتر کلینیکال کلینیک Clinique Even Better Clinical Radical Dark Spot Corrector + Interrupter 100ml

۵,۲۹۰,۰۰۰ تومان

اتمام موجودی محصول

قیمت ها همیشه به روز هستند، با خیال راحت خرید کنید.

  • نوع محصول: اصلی

  • این محصول از مواد تقویت‌کننده از جمله عصاره مخمر، اسید سالیسیلیک، گلوکزامین و عصاره ریشه توت تشکیل شده است. این ترکیب احیا کننده، پوست را با خواص تغذیه‌کننده و بازسازی‌کننده شارژ می‌کند و پوست را انعطاف‌پذیر، روشن و یکدست می‌کند.
  • دارای مولکول روشن‌کننده اختصاصی و ویتامین C ما برای یکنواخت‌تر شدن رنگ پوست، از جمله علائم پس از لک. به علاوه به بهبود ظاهر سایر نقاط تیره موجود، مانند لکه های خورشیدی کمک می کند.
  • از ایجاد لکه های روی پوست جلوگیری می کند و به روشن شدن رنگ لکه های موجود کمک می کند و همچنین لکه های تیره و آکنه را کاهش می دهد.
  • سرم ضد لکه های تیره با دو محفظه قوی بالینی و دارای کمپلکس CL-302 که ثابت شده است ظاهر لکه های تیره و لکه ها را کمتر می کند.
  • چهره را شفاف تر، شاداب تر، درخشان تر و یکنواخت تر نشان می دهد.
  • تست آلرژی، فاقد پارابن، فتالات و عطر.
  • مناسب انواع پوست.

 

روش مصرف: دو بار در روز صبح و شب استفاده کنید. 1 تا 2 پمپ را روی نوک انگشتان پخش کنید. سرم را در تمام صورت خود پخش کنید، از دور چشم خودداری کنید. در روز بعد از استفاده ضدآفتاب فراموش نشود. طبق گفته برند بعد از مرطوب کننده استفاده شود.

 

شناسه محصول: 192333027240 دسته: ,

۵,۲۹۰,۰۰۰ تومان

سرم روشن کننده و ضد لک مدل even better clinical کلینیک 100میلی لیتر Clinique Even Better Clinical Radical Dark Spot Corrector + Interrupter
سرم روشن کننده و ضد لک مدل ایون بتر کلینیکال کلینیک Clinique Even Better Clinical Radical Dark Spot Corrector + Interrupter 100ml

۵,۲۹۰,۰۰۰ تومان

در صورت ثبت سفارش قبل از ۹ صبح، همان روز ارسال خواهد شد و حتی الامکان طی دو تا سه روز کاری ارسال می شود.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل خواهد شد.

فروشگاه خوش آرا با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در فروش کالاهای اورجینال در جنوب کشور و پخش به صورت عمده، تمام محصولات را با ضمانت اصل بودن به مشتریان محترم تقدیم می کند.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه باید به صورت پرداخت اینترنتی یا کارت به کارت پرداخت شود.

بقیه سوالات متداول
برند

Clinique

جنسیت

بدون جنسیت

کشور سازنده

امریکا

حجم

100 میلی لیتر

ویژگی برجسته

ضد لک

مناسب

all skin انواع پوست

نوع محصول

اصلی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم روشن کننده و ضد لک مدل ایون بتر کلینیکال کلینیک Clinique Even Better Clinical Radical Dark Spot Corrector + Interrupter 100ml”