سرم اوردینری کافئین ۵% ضد چروک و تیرگی دور چشم THE ORDINARY Caffeine Solution 5% + EGCG

۶۵۰,۰۰۰ تومان

اتمام موجودی محصول

قیمت ها همیشه به روز هستند، با خیال راحت خرید کنید.

  • نوع محصول: اصلی

  • استفاده از ترکیب Epigallocatechin Gallatyl Glucoside (EGCG) ( لطفا درتوضیحات تکمیل بخوانید).
  • فرمول سبک وزن حاوی غلظت بسیار بالای 5٪ کافئین است.
  • انرژی بخشی و افزایش کشانی و جوانی دور چشم.
  • کاهش برامدگی و گودی دورچشم، کاهش سلولیت.
  • کمک به کمرنگ تر شدن پف و تیرگی دور چشم.
  • محافظ پوست اطراف چشم در مقابل آفتاب.
  • حاوی عصاره بسیار خالص شده چای سبز.
  • مناسب انواع پوست.
  • بدون گلوتن، فرمول وگن.

طریقه مصرف:

روی پوست تمیز با انگشتان به صورت حرکت داخل به بیرون پخش کنید و ناحیه دور چشم را خیلی آرام بدون کشیدن ماساژ دهید(با سر انگشتان از داخل به بیرون ضربه بسیار آرامی زده) تا سبب گردش خون بیشتری در این ناحیه شود.

۶۵۰,۰۰۰ تومان

سرم اوردینری کافئین ۵% ضد چروک و تیرگی دور چشم THE ORDINARY Caffeine Solution 5% + EGCG
سرم اوردینری کافئین ۵% ضد چروک و تیرگی دور چشم THE ORDINARY Caffeine Solution 5% + EGCG

۶۵۰,۰۰۰ تومان

در صورت ثبت سفارش قبل از ۹ صبح، همان روز ارسال خواهد شد و حتی الامکان طی دو تا سه روز کاری ارسال می شود.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل خواهد شد.

فروشگاه خوش آرا با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در فروش کالاهای اورجینال در جنوب کشور و پخش به صورت عمده، تمام محصولات را با ضمانت اصل بودن به مشتریان محترم تقدیم می کند.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه باید به صورت پرداخت اینترنتی یا کارت به کارت پرداخت شود.

بقیه سوالات متداول

برگرفته از مقالات ISI

اپی‌ گالوستاچین گالات Epigallocatechin gallate یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۶۵۰۶۴ و فرمول مولکولی C22H18O۱۱ است که جرم مولی آن ۴۵۸٫۳۷۲ g/mol می باشد.

EGCG یا اپی گالوکاتچین گالات، کاتچینی است که در میوه ها، سبزیجات، آجیل و چای وجود دارد. EGCGآنتی اکسیدانی قوی است که خواص مفید فراوانی دارد. اپی گالوکاتچین گالات مهم ترین جزء فعال کاتچین است و حدود 59 درصد کاتچینِ برگ های چای سبز را، EGCG تشکیل می دهد. EGCG مهم است زیرا این آنتی اکسیدان ویژه، تعداد رادیکال های آزاد بدن را کاهش می دهد. هر چه تعداد رادیکال های آزاد در بدن کمتر باشد، بهتر است.

تحقیقات نشان می دهد که EGCG سبب از بین رفتن سلول های سرطانی می شود. نتایج یک پژوهش منتشر شده در نشریه ی Frontiers in Endocrinology نشان می دهد که EGCG از رشد سلول های سرطان سینه و مرگ ناشی از این بیماری جلوگیری می کند. اپی گالوکاتچین گالات، پروتئین سلولی را تحت تاثیر قرار می دهد و هیچ تاثیری روی سلول های سالم ندارد. پروتئین های سلولی باعث رشد و زنده ماندن سلول های سرطانی می شوند.

در این پژوهش از مقدار بسیار کمی (1 تا 7 میکرومتر) اپی گالوکاتچین گالات، استفاده شد در حالی که در سایر مطالعات از سطوح بالا، 20 تا 200 میکرومتر استفاده می شود که سطوح بالای اپی گالوکاتچین گالات ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی نامطلوب شود.

ترکیبات:

Aqua (Water), Caffeine, Maltodextrin, Glycerin, Propanediol, Epigallocatechin Gallatyl Glucoside, Gallyl Glucoside, Hyaluronic Acid, Oxidized Glutathione, Melanin, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Pentylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Polyacrylate Crosspolymer-6, Xanthan gum, Lactic Acid, Dehydroacetic Acid, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Propyl Gallate, Dimethyl Isosorbide, Benzyl Alcohol, 1,2-Hexanediol, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.

برند

THE ORDINARY

جنسیت

زنانه, مردانه

کشور سازنده

کانادا

حجم

30 میلی لیتر

ویژگی برجسته

ضد تیرگی, ضد چروک

مناسب

دور چشم, مصرف روزانه

نوع محصول

اصلی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم اوردینری کافئین ۵% ضد چروک و تیرگی دور چشم THE ORDINARY Caffeine Solution 5% + EGCG”